Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2009

ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΕ ΛΕΥΚΗ ΣΕΛΙΔΑ...


Δεκα...
δεκα δευτερολεπτα και μας αφηνει τουτος ο χρονος...
εννια...
προλαβαινω να αναπολησω σε εννια δευτερολεπτα τις στιγμες...;
οχτω...
2008 στιγμες...ασχημες και ομορφες...
επτα...
δυστηχως τα ασχημα ηταν πολλα περισσοτερα...
εξι...
ειχε ομως και πολυ ομορφες στιγμες...
πεντε...
πως να τις αφησω πισω αυτες...;θα μου λειψουν πολυ...
τεσσερα...
τις ασχημες τις αφηνω πολυ ευκολα...κι ευχομαι να μην ξαναρθουν...
τρεια...
ετοιμαζομαι να γυρισω σελιδα...
δυο...
θα γραψουμε σε καινουργιες λευκες...μονο ομορφιες ελπιζω...
ενα...
ενα δακρυ...για τα ομορφα που εμειναν πισω...
κι αλλο ενα για εκεινα που με πικραναν πολυ...

Λευκη σελιδα ανοιγεται τωρα στο βιβλιο των παραμυθιων...
περιμενω να γραφτει κατι ευχαριστω ετσι για να παει ευχαριστα ολη η χρονια...

"και τα σκατα πισω μας...σ'αγαπω οσο δεν φανταζεσαι..."

εγραψε η πρωτη γραμμη στην πρωτη σελιδα του πρωτου παραμυθιου...
και μαζι της ζωγραφιστηκαν πολλα πολλα χαμογελα και χρωματα...
οι σκιες περασαν στο παρελθον και φωτιστηκε απο αστεροσκονη ολη μου η υπαρξη...

τι γλυκο να σ'αγαπουν...και να σου το λενε...
τι γλυκο να γραφεται η πρωτη σελιδα με αυτο το συναισθημα...

σσσςςς...ακου...
μη ξεχνας να μου το λες συχνα...
μη ξεχνας να αφηνεις ενα κοκκινο σημαδακι σε καθε μου σελιδα...
μη ξεχνας να μου το δειχνεις...
βλεπεις καμια φορα το εχω αναγκη και ας το νιωθω βαθια μεσα μου...

καμια φορα γινομαι αδυναμη οσο δυνατη κι αν δειχνω...
καμια φορα θελω να κρατηθω απο δυο λεξεις...
καμια φορα χρειαζομαι μια αγκαλια...
κι ενα φιλι...
και με κατακλυζει μια απεραντη αναγκη να σε αγγιξω...
και να δω στα ματια σου οσα δεν λενε τα χειλη...

κι οταν δεν το μπορω αφηνω ασημοκλωστες να πεσουν απο τα ματια μου...
και φτιαχνω το κεντημα της απουσιας...
κενταω τον πονο και την αγωνια...
τον φοβο και την μοναξια...
και σαν τελειωσω το τοποθετω στο συρταρι της μνημης...εκει μαζι με ολα τ'αλλα...
μεχρι την αλλη φορα...
γι αυτο σου λεω...μην ξεχνας...
να βαζεις μια κοκκινη γραμμη σε καθε μου σελιδα...

μα τι απο ολα αυτα να σου απαντουσα...

"σε λατρευω καρδια μου..."
ειπα μονο...

κι υστερα ενιωσα μια ολοκληρωση...
μια πληροτητα...
και το βραδυ εγινε λιγο πιο ζεστο...
κι ας ειχε εξω παγωνια...
βγηκα και ανασανα εναν καινουργιο αερα...
εκεινον τον αερα της αγαπης...της υποσχεσης...της προσμονης...
αληθεια ποσα λιγα χρειαζομαι για να αντεχω...

υστερα εσπασε ενα ροδι...
μικρα κοκκινα διαμαντακια σκορπισαν παντου...
και γεμισαν τις καρδιες με ελπιδα...
πως ισως να εχουμε κοκκινο χρωμα στα καινουργια παραμυθια...
πως ισως εχουμε χαμογελα και οχι αλλα δακρυα...
πως ισως εχουμε ευχαριστα νεα και οχι δυσαρεστα...
πως ισως να γινει μια αλλαγη στη ζωη και στην καρδια...

μικρα κοκκινα διαμαντακια...
σκορπισαν παντου...
και μια νεραιδα φορουσε κοκκινα και ζωγραφιζε χαμογελα κι ελπιδα...
κι εγω πηρα να γραφω το πρωτο παραμυθι για τουτη την χρονια...

47 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

καλή χρονιάαααααα! με παραμύθια που γίνονται αλήθειες. με σ' αγαπώ που λέγονται και ακούγονται. με χαμόγελα και ελπίδα. με όμορφες στιγμές. ομορφότερες.

Σταλαγματιά είπε...

Ένα κόκκινο σημάδι αφήνω καλή μου,
αυτό της καρδιάς μου
και τον ήχο της,
κάθε που νιώθεις μοναξιά εκείνο το τικ τακ θα γίνεται γοργό για να σκεπάζει την σιωπή!!!
Μην το ξεχνάς,
εμείς θα είμαστε πάντα εδώ!!!

Καλη χρονιά γλυκιά μου νεράιδα!

lakis είπε...

Τα παραμύθια σου πάντοτε με κάνουν και χαμογελώ, ακόμη και τα λυπημένα, έστω και πικρά. Καλή χρόνια και μια νυσταγμένη Μέρα καλή:)

jacki είπε...

Πόσα λίγα χρειάζεσαι για να αντέξεις... Το σ' αγαπώ.. μεγάλη κουβέντα το όσο δε φαντάζεσαι έγινε κουβέρτα και σκέπασε όλα εκείνα που πέρασαν και σε πλήγωσαν.. Σε λατρεύω.. μια αγκαλιά να περιμένει..
Τα καλύτερα κοπελιά.. Το ρόδι να σκορπάει μόνο κόκκινα ρουμπίνια παντού.. σε κάθε σου σελίδα.

Cassiel είπε...

Ναιαδουλα μου, να εισαι παντα ευτιχισμενη καρδουλα μου!!

Άρτεμις είπε...

"τι γλυκο να σ'αγαπουν...και να σου το λενε..."

Κι αν δεν στο λενε, αρκεί να το αισθάνονται αληθινά και να στο δείχνουν με ένα βλέμμα, με μια ανάσα, με ένα χτύπο της καρδιάς τους...

Καλή και παραμυθονεραιδένια χρονιά, με πολλά λευκά και με μοναδικά κόκκινα...

Φιλιά νεράιδα...

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Τα πράγματα θα,σου,μας πάνε καλά.
Τι καλά άριστα δηλαδή.
Δεν το συζητάμε καν ...
δεν αφήνουμε καμιά αμφιβολία να αιωρήτε ...
έτσι το θέλουμε και τελείωσε :)

Άλλωστε εσύ έχεις και μαγικό ραβδί ως νεράιδα .
Μπορεί να μη φοίτησες στη σχολή του Χάρη Πότερ να πάρεις δίπλωμα νεράιδας αλλά ένα ξωτικό μου είπε πως είσαι καλή νεράιδα και σου δώσανε μαγικό ραβδί χωρίς εξετάσεις :)

Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

Καμιά φορά... θέλουμε να νιώσουμε Άνθρωποι και για αυτό ονειρευόμαστε, πιστεύουμε, αγαπάμε, ταξιδεύουμε, γράφουμε σελίδες στο βιβλίο της ζωής... γράφουμε παραμύθια.

Καλή Χρονιά καλή μου, με χιλιάδες μικρά κόκκινα διαμαντάκια την αγκαλιά των ονείρων σου... και με ένα που να καίει στην καρδιά.

Πολλά Φιλιά

gregory είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ..σου ευχομαι μεσα απο την καρδια μου στο ολολευκο χαρτι σου να γραψης τα πιο ομορφες,και γλυκες ιστοριες σου....οστε η ραγισμενες καρδιες να κολησουν για παντα...και να ειναι για παντα ευτηχισμενες....
και να μη χρειαζετε να γινομαστε διγαμοι.....

Μαρια Νικολαου είπε...

Kαλή χρονιά κι απο δω Ναϊάδα μου
Ποσα λιγα χρειαζομαστε για να μαστε καλα τελικα..

Bουλα. είπε...

σσσςςς...ακου...
μη ξεχνας να μου το λες συχνα...
μη ξεχνας να αφηνεις ενα κοκκινο σημαδακι σε καθε μου σελιδα...
μη ξεχνας να μου το δειχνεις...
βλεπεις καμια φορα το εχω αναγκη και ας το νιωθω βαθια μεσα μου...
Καλη Χρονια μικρη μου!!!!!!!

Unknown είπε...

κόκκινο είναι το σ' αγαπώ όταν ακούγεται από χείλη ματωμένα. κόκκινο κι αν ακούγεται από χείλη αγαπημένα. κόκκινος και ο ψίθυρος ενός ονείρου δρόμος. κόκκινο και το λιόγερμα σαν είναι δίπλα σου ο κατάλληλος ο ώμος...

σου εύχομαι όλες σου οι χαρές κόκκινες να φαντάζουν. κι αν στάξουν δάκρυα, φεγγάρια να χαράζουν...

φιλιά βρόχινα μάτια μου...

προφήτης είπε...

και μια νεραιδα φορουσε κοκκινα και ζωγραφιζε χαμογελα κι ελπιδα...

μέσα στη ζωντάνια της στιγμής χαιρόταν με τα λίγα που ζητούσε, με τα πολλά που της έδιναν

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

basnia γλυκε μου καλη χρονια και ευτυχισμενη!
με ομορφα παραμυθια,με πολλα ειλικρινα σ'αγαπω και πολλα πολλα χρωματα!!!

νεραιδενια φιλακια καλε μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Anastasia μου γλυκια πιο ομορφο δωρο δεν θα μπορουσες να μου κανεις...
εναν χτυπο απο την καρδια σου για μενα...για τα παραμυθια μου!
σε ευχαριστω για την πανεμορφη ψυχη σου...
οταν νιωθω τετοιους ανθρωπους να υπαρχουν γυρω μου γινομαι λιγακι πιο ευτυχισμενη!!!

σε ευχαριστω κοριτσι μου!
να εχεις μια πολυ καλη χρονια ευτυχισμενη με ολα τα αγαθα!

την αγαπη μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

λακη καλε μου...
τωρα χαμογελω κι εγω με το σχολιο σου...
σε ευχαριστω πολυ...πολυ!
σου ευχομαι να χαμογελας παντα με τα δικα σου χαρουμενα παραμυθια και να αφηνεις κι εδω ενα χαμογελο οποτε θελεις!!!

καλη χρονια!!!

νεραιδενια φιλακια!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

φιλεναδα μου...
το ειπες τοσο ομορφα...
εγινε κουβερτα και σκεπασε ολα εκεινα που με πληγωσαν...
εστω και για ενα βραδυ...και μερικα ακομα που θα το σκεφτομαι...
ποσα λιγα χρειαζομαστε για να αντεχουμε κοριτσακι μου...;

πολυ λιγα ε...;
ενα σ'αγαπω...μια αγκαλια στο κρυο...ενα χερι στα δυσκολα...εναν γλυκο λογο για δυναμη...
ειναι πολλα...;

να εχεις μια υπεροχη χρονια φιλεναδα με ολα τα καλα που σου αξιζουν και με το παραπανω!

δεν ξερω αν στο 'πα...
σ'αγαπω!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

cassiel γλυκια μου
σε ευχαριστω απο την καρδια μου για την υπεροχη ευχη σου!!!

σου ευχομαι το ιδιο κοριτσακι μου και οτι ποθει η ψυχουλα σου να το αποκτησεις!!!

την αγαπη μου και τα φιλια μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

creep μου αρκει να στο δειχνουν με ενα χαδι,ενα βλεμμα,ενα τραγουδι...κατι...κι ας μη το λενε ειναι τοσο γλυκο να σ'αγαπουν!

ευχαριστω παραξενο πλασματακι μου για τις ευχες σου κι ευχομαι και σε σενα ολοψυχα τα καλυτερα να ερθουν φετος!!!

πολλα νεραιδενια φιλακια!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

κωνσταντινε μου καλε...
ποσο μου αρεσε η αισιοδοξια και η σιγουρια σου δεν λεγεται...
το τι χαμογελα εχω κανει με το σχολιο σου δεν το φανταζεσαι...

μακαρι καλε μου!μακαρι ολα να μας πανε καλα φετος σε ολους!
το ευχομαι απο την καρδια μου!!!

ναι το ραβδακι μου το δωσανε χωρις εξετασεις ειναι η αληθεια επειδη λεει ειχα υποσχεθει να το χρησιμοποιω πρωτα για τους αλλους και μετα για μενα...
ετσι η κυρα της λιμνης με εχρισε αξια για το μαγικο ραβδακι και στην μεγαλη πανσεληνο του Αυγουστου καποια παλια χρονια με βαφτισε επισημα και νεραιδα...μου χαρισε τα φτερα μου και την αστεροσκονη και τωρα σου χαριζω μπολικη να εχεις μια υπεροχη χρονια!!!

νεραιδενια φιλακια!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

odipore μου καλε ναι καμια φορα εχουμε την αναγκη να ονειρευτουμε και να ειναι αληθεια...να πιστεψουμε και να γραψουμε ομορφα παραμυθια στις λευκες μας σελιδες...!

καλη χρονια και σε σενα γλυκε μου με καθε σου επιθυμια και ονειρο να βγει αληθινο!!!

πολλα νεραιδενια φιλακια!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

γρηγορη μου σε ευχαριστω παρα πολυ απο την καρδια μου για τις ευχες σου!

σου ευχομαι ολα να σου πανε καλα και οτι επιθυμει η ψυχη σου να το κανεις πραγματικοτητα!
σιγουρα εχεις τη θεληση και αυτο ειναι πολυ σημαντικο!!!

πολλα νεραιδενια φιλακια!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Μαρακι μου γλυκο...
πολυ λιγα ειναι εκεινα που μας χρειαζονται για να ειμαστε αληθινα καλα...
πολυ λιγα εκεινα που θα γεμισουν την ψυχη μας και την καρδια μας γαληνη και το προσωπο μας χαμογελα!
και σου ευχομαι να τα βρεις...
να σε συντροφευουν παντα!!!

σε φιλω με πολυ αγαπη νεραιδονονα!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Βουλα μου καλη χρονια και σε σενα γλυκια μου!!!
με πολυ αγαπη και πολυ κοκκινο στις σελιδες σου!!!

πολλα νεραιδενια φιλακια!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

νεραιδα μου δεν εχω λογια μπροστα στο πανεμορφο κοκκινο αποτυπωμα σου εδω...
σε ευχαριστω παρα μα παρα πολυ!
ειναι πραγματικα υπεροχο!!!

μα μια νεραιδα τι αλλο θα αφηνε πισω της...;

την αγαπη μου ματια μου!!!

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Πολλά κόκκινα σημάδια κι από μένα

φίλη μου!

Κόκκινα σημάδια για Δύναμη και Αγάπη

την καινούργια χρονιά!...

Φιλιά πολλά πολλά!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

"μέσα στη ζωντάνια της στιγμής χαιρόταν με τα λίγα που ζητούσε, με τα πολλά που της έδιναν"

αυτο ακριβως προφητη μου...
αυτο ακριβως...
και της αρκουσε...για να αντεξει ακομα κι αλλες σιωπηλες νυχτες...

να εχεις μια καλη χρονια καλε μου!!!

πολλα νεραιδενια φιλακια!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

αναρχες φλογες...
σε ευχαριστω παρα πολυ!!!
πολυ πολυ!!!
οι ευχες αυτες μου δινουν δυναμη και την χρειαζομαι ειναι η αληθεια!!!

σου ευχομαι τα καλυτερα καλη μου!
ολα να σου πανε οπως ακριβως τα θελεις!!!

τη νεραιδενια μου αγαπη και πολλα φιλια!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Νεραιδούλα μου ,σε κρατώ κλεισμνένη στη μαγική μου σφαίρα και σε γελώ ,και σου μιλώ και σε βλέπω να φτερουγίζεις φυλακισμένη στον ονειρικό μου κόσμο.Είπα στον εγγονό μου:- έχω μια νεραιδούλα φυλακισμένη ..και του έδειξα τη φωτογραφία!-Γιαγιά να την αφήσεις , είναι κρίμα , μου είπε..-Μα είναι δική μου , του λέω..- όχι γιαγιά είναι του Πήτερ Παν ..μου απάντησε.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

αγαπημενη μου αχτιδα...
δεν φανταζεσαι ποσο με συγκινησε το γλυκο σου σχολιο...

λατρευω τα παιδακια...
παιδι ημουν ακομη οταν αρχισα να τα αγαπω...
τωρα πια εχουμε μια μοναδικη σχεση με ολα...τολμω να πω μαγικη σχεση...
οπου και αν παω αγνωστα παιδακια με πλησιαζουν,ερχονται στην αγκαλια μου και μου λεν τις ιστοριες τους...
ισως να ειμαι απο τους λιγους "μεγαλους" που ξερουν να τα ακουν και να μπαινουν στον μαγικο μοναδικο τους κοσμο...ισως να ζω κι εγω παντοτινα σε αυτον τον κοσμο...
τα παιδακια...αυτες οι αθωες γλυκες αληθινες καθαρες ψυχουλες...
ολες οι αληθειες κρυβονται στα πανεμορφα ματακια τους...
δωσε ενα γλυκο φιλακι στον καινουργιο μικρο μου φιλο απο μενα...
και πες του πως αυτη η νεραιδα του στελνει ενα μαγικο φιλι και την αγαπη της...
και πως αν θελει αστεροσκονη να με φωναζει κι εγω παντα θα ειμαι εκει να του δινω...

πολλα πολλα φιλακια και την αγαπη μου απο την καρδια μου γλυκια μου φιλη!!!

Mikros Boudas είπε...

Τα χρόνια που περνούν μας δίνουν ώθηση για τα επόμενα.....Καλή χρονιά γλυκία μου Νεράιδα!!!!

ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ είπε...

Άλλη μια φορά γυρίζεις σελίδα
άλλη μια φορά ελπίζεις ν' αλλάξουνε όλα
άλλη μια φορά ξεκινάς για τα όμορφα που θαρθούν
άλλη μια φορά χαμογελάς
άλλη μια φορά....αλήθεια πόσες φορές δεν πίστεψες πως όλα έτσι θα γίνουν κι ύστερα μοναχικός οδοιπόρος ακουμπάς σε παραμύθια και στιγμές κτητικές για να καταχωρίσεις το όνειρο στη σελίδα των αναμνήσεων.
Όμορφη μέρα να έχεις.

Μαργαρίτα είπε...

:) ευχομαι γεμάτη φως να είσαι
καλή μου νεραϊδούλα... και τα
παραμύθια σου γεμάτα αγάπη και
χαμόγελο... πάντα :)

Πολλά φιλιά ***

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

mikre bouda ισως να ειναι καπως ετσι...
δεν ξερω να παντοτε μας δινουν ωθηση η' αν καποιες φορες μα κοβουν την φορα...
παντως δεν σταματαμε ακομα να ελπιζουμε...

καλη χρονια και σε σενα καλε μου!
καλη κι ευλογημενη!!!

νεραιδενια φιλια!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

σοφια μου αλλη μια φορα...
πολλες φορες πιστεψα...ηλπισα...
ονειρευτηκα...
και κατεληξα μοναχικος οδοιπορος οπως λες...
μα ξερεις πια το πηρα αποφαση πως παντα μονη θα ειμαι...στο τελος...
στην διαδρομη ομως θα εχω καποιες φορες παρεακι...
και γι αυτη τη διαδρομη ακομα χαμογελαω...

νεραιδενια φιλακια καλη μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Μαργαριτα μου γλυκια
σε ευχαριστω πολυ για τις πανεμορφες ευχες σου!
παντα οι ευχες οταν ειναι εγκαρδιες βγαινουν να το ξερεις...
μα μια νεραιδα σαν εσενα ηδη θα το ξερει κι αυτο...

σου ευχομαι παντα τα καλυτερα κοριτσι μου!!!

νεραιδενια φιλακια!!!

nina είπε...

Μόνο χαμόγελα, πολλά χαμόγελα και όχι άλλα δάκρυα στεναχώριας, ίσως μόνο λίγα συγκίνησης και χαράς!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

lena_zip είπε...

Να είναι καλή και χαμογελαστή η χρονιά. Και χαρούμενα τα παραμύθια. Και κόκκινα τα όνειρα. Και ζεστές οι καρδιές.

Ηλιαχτίς είπε...

Να ξέρεις γλυκιά μου τρυφερή νεράιδα πως κάθε μέρα, κάθε λεπτό,
κάθε δευτερόλεπτο είναι μια λευκή σελίδα στη ζωή σου.
Να γράφεις και να ζωγραφίζεις με τα χρώματα της ψυχής σου συνέχεια και να πιστεύεις σε σένα.
Και είναι φυσικό να είσαι αδύναμη κάποιες στιγμές κι ας είσαι νεράιδα, βλέπεις τα συναισθήματα όσων νιώθουν αληθινά δεν είναι άτρωτα.
Είναι σαν τα μικρά διαμαντάκια του ροδιού σου, ανεκτίμητα ζωντανά συναισθήματα που αν τα χτυπήσεις από τη λάθος γωνία μπορεί να σπάσουν.
Κι αυτό είναι που σε καθιστά αληθινή κι όχι ψεύτικη,αμετάβλητη.

Εύχομαι τα πιο όμορφα να γραφτούν στις λευκές σελίδες αυτού του χρόνου
μα και σε όλες τις λευκές σελίδες της ζωής σου..!

Να είσαι πάντα καλά καρδιά μου!

-πολύ μου λειψες..!
Με κρατήσε λίγο μακριά η καθημερινότητα.

Είσαι στη σκέψη μου
και έχεις την αγάπη μου
************

Ανώνυμος είπε...

"Ερωτικοί αχοί σαν μια παραίσθηση
ηδονική πνοή σαν φλόγας αίσθηση.."

Γλυκός κι όμορφος Ναϊάδα μου ο λόγος σου..
Τη θερμή καλησπέρα μου..

Φεγγαρολουστη είπε...

Να ναι καλα οπου και ναναι...

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

nina μου ας εισακουστει η ευχη σου κι ευχομαι τα ιδια και καλυτερα και σε σενα κοριτσι μου!

νεραιδενια φιλακια!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

lena μου να ειναι...!
μακαρι να ειναι!!!

οτι επιθυμεις να το δεις να πραγματοποιειται!
καλη χρονια γλυκια μου!!!

νεραιδενια φιλακια!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ηλιαχτιδα μου αγαπημενη!
ποσο χαιρομαι που σε ξαναβλεπω εδω!
κι εμενα μου ελειψε η παρουσια σου στα παραμυθια μου αλλα και στο δικο σου σπιτικο!

τα αισθηματα οπως ακριβως το ειπες δεν ειναι παρα μικρα διαμαντακια οταν ειναι αληθινα κι ετσι καμια φορα μπορει να χτυπηθουν λαθος και να σπασουν...
γι αυτο ευχομαι παντα να τα ακουμπαμε στα σωστα χερια...

σε ευχαριστω πολυ για τις πανεμορφες ευχες σου γλυκουλα μου κι ευχομαι και σε σενα μια πολυ καλη χρονια με πολυ αγαπη μα πανω απο ολα με υγεια!
ολα να σου ερθουν βολικα και τα ονειρα σου να βγουν αληθινα!

εχεις κι εσυ την αγαπη μου την αληθινη κουκλιτσα μου!

πολλα πολλα νεραιδενια φιλακια!!!

Υ.Γ μην αφηνεις την καθημερινοτητα να σε στερει απο μας!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

φεγγαρολουστη γλυκια μου αγαπημενη φιλη αυτη ειναι η πραγματικη αγαπη που μονο καρδιες σαν τη δικη σου ξερουν να αισθανονται...
"ας ειναι καλα οπου και να 'ναι"

καλοριζικο το σπιτικο σου!
δεν ξερεις ποσο χαιρομαι που θα εχω την δυνατοτητα να σε διαβαζω καθε μερα!

σ'αγαπω πολυ!!!

Elen Chamelen είπε...

Καλή χρονιά γλυκιά μου και ευτυχισμένος ο νέος χρόνος!
Για την ανάρτησή σου έχω μόνο να πω:μακάρι να γίνουν όλα έτσι όπως τα γράφεις.
Καλύτερα,με καινούρια παραμύθια και κόκκινα διαμαντάκια να στολίζουν την ψυχή μας κάθε μέρα...
Φιλιά.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

assel καλη μου σε ευχαριστω παρα πολυ!
καλη χρονια και σε σενα ευτυχισμενη και οπως την επιθυμεις!
μακαρι σε ολες τις λευκες μας σελιδες φετος να γραφτουν μονο ευτυχισμενες λεξεις,παραμυθια και ιστοριες!
κοκκινα διαμαντακια ας στολισουν τις ψυχες μας!

πολλα νεραιδενια φιλακια!!!