Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

ΤΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ...


Κρυωνεις πολυ αποψε...
παγωσες...
κι εγω σε νιωθω...
Δεν εχεις τιποτα να σκεπαστεις...ουτε ενα φιλι...
Ποσο μετραει αληθεια αν εγω σε νιωθω...;

Κι αυτη η καταιγιδα σε πηρε στο κατοπι...δεν λεει να σταματησει πια...
Αιωνες χτυπανε πανω σου οι στιγμες...

Να παρει η οργη..να παρει...Ειδες...;ποσο ανετοιμο σε βρισκει παντα...ποσο γυμνο...ποσο ακατεχο...;;;

Που ειναι οι αποφασεις που επαιρνες...;"την αλλη φορα" ελεγες,θα ξερω.θα εχω ετοιμασει καταφυγια...
θα εχω φυλαξει ζεστες κουβερτες για την παρτυ μου"

Μην απορεις...δεν εισαι εσυ που δεν τα καταφερνεις...
ετσι συμβαινει σε ολους μας...
Αγκαλιασε σφιχτα τον εαυτο σου...κρυψου κατω απο το δερμα σου...
μεσα στις χουφτες σου...ζεστανε την ψυχη σου με την ανασα σου...
και σκεψου ποσα πραγματα σημαντικα εχεις να κανεις...

Μολις περασει η καταιγιδα...

...................................................

Αναρωτιεσαι τι θα κανεις...που θα σταθεις...που θα βρεθεις...
τωρα που τ'ονειρο σου ακυρωθηκε...

Ρωτα το πρωτο δεντρο που θα βρεις μπροστα σου...
οταν του ρημαξε ολα τα λουλουδια του ενας αλυπητος χιονιας...

Καθολου δεν σαστισε...οπως εσυ...
Απλως περιμενε καρτερικα να 'ρθει η επομενη ανοιξη...
Η ΝΕΑ ΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΥΦΕΣ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ...
ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΘΕΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ...!!!


Αλκυονη Παπαδακη




Υ.Γ1 καπως ετσι συμβαινει...τι να κανουμε...;ολα μαζι...;ολα μαζι λοιπον...

Υ.Γ2 συγνωμη που δεν ειμαι "εκει" για πολλους...υποσχομαι πως θα επιστρεψω οταν κοπασει λιγο η καταιγιδα...κι ελπιζω να ειστε ακομα εκει...

Υ.Γ3 για οσους δεν αντεξαν...δεν πειραζει...οσο μπορει ο καθενας...

Υ.Γ4 τωρα αρχιζει...και ειναι δυσκολο...

Υ.Γ5 7 θα πεφτω κι 8 θα σηκωνομαι...ναι Μαμα στο υποσχεθηκα...και κραταω παντα τις υποσχεσεις μου...

Υ.Γ6 τι ωραια που ειναι απο ολοκληρες σελιδες τα πιο σημαντικα να γραφονται στα υστερογραφα...

Υ.Γ7 "Η ΑΓΑΠΗ ΜΕΝΕΙ...ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ..."


Το τραγουδι αφιερωμενο σε οσους πιστευουν στα παραμυθια...

και σε οσους ψαχνουν ενα νανουρισμα να τους ταξιδεψει σε ονειρα ομορφα...

ονειρα γλυκα...
που το πρωι θα μας κανουν να σηκωθουμε με ενα ομορφο χαμογελο...
να κοιταξουμε λιγο τη ζωη και να της πουμε...ενταξει παρολα αυτα...
εγω σ'αγαπω...ΚΑΛΗΜΕΡΑ...!!!

60 σχόλια:

Matriga είπε...

Καλημέρα μικρή μου Ναϊάδα.
Πολλά κοχυλένια φιλιά και ένα απέραντο χαμόγελο από καρδιάς :)

elpenor είπε...

Μόλις περάσει η καταιγίδα...

Ήδη το ουράνιο τόξο έχει αρχίσει να ζωγρφίζεται στον ουρανό... φτάνει να σηκώσεις το βλέμμα σου και να το κοιτάξεις...
Καλημέρα... καλή...μέρα... κάθε μέρα :)

Hfaistiwnas είπε...

Δεν πρόλαβα να ακούσω χτες! Καλημέρα με χαμόγελο Ναϊάδα μου!
Οι καταιγίδες θα περάσουν! Άλλωστε πάντα περαστικές είναι! :)
Να είμαστε καλά να προχωράμε σε ηλιόλουστες μέρες! :)

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αγκαλιασε σφιχτα τον εαυτο σου...


Τελικα ισως και να ειναι αυτο το μονο καταφυγιο.........

b|a|s|n\i/a είπε...

είναι κάτι δέντρα που είναι τόσο δυνατά. και τόσο όμορφα. και όταν χάνει τα άνθη του είτε από τον αέρα είτε από την καταιγίδα γεμίζει τα κλαδιά του με φύλλα πανέμορφα.
και είναι κάτι νεράιδες αληθινές που χορό κάνουν χαμογελαστό στα κλαδιά του.
έχω ανοίξει την πόρτα. ακούς; περίμενε έρχομαι να χορέψουμε μαζί. και να χαμογελάσουμε περισσότερο.
φιλιά σου πολλά! και πολλά! και πολυαγαπημένα!

strange attractor είπε...

Καλημέρα.. και καλή άνοιξη!

Prisoned Soul είπε...

Είναι όμορφο να πιστεύεις στα παραμύθια... και ακόμη πιο όμορφο να ζεις μέσα τους...
Είναι όμως το ίδιο δύσκολο να ζεις μόνο σε αυτά... ή να φέρεις αν όχι ολόκληρα, ένα κομμάτι τους, στην πραγματικότητα και καθημερινότητά σου για να την αντέξεις!...

Σταλαγματιά είπε...

Λένε πως το χτύπημα που πονά περισσότερο δεν είναι το πιο δυνατό αλλά το αναπάντεχο.
Μα αυτή δεν είναι η ζωή ;
Υπάρχει κάποιος που μπορεί να είναι προετοιμασμένος για όλα;

Τα όνειρα κι αν χάνονται θα έρθουν άλλα, μην θρηνείς και μην λυπάσαι.
Η δική σου καρδιά έχει ζεστασιά για πολλά ακόμη και δύναμη για ταξίδια μακρινά.
Η παγωνιά θα χαθεί και θα ρθει άνοιξη ξανά.
Μια άνοιξη θα βρω που θα σου μοιάζει όπως λέει ένα τραγούδι αγαπημένο.
Και θα σου την χαρίσω να την βάλεις στολίδι στα μαλλιά.

Να χαμογελάς μην το ξεχνάς, ακόμη κι αν δεν το νιώθεις να χαμογελάς.
Θα έρθει η στιγμή που θα γελάσεις πραγματικά.
Το εύχομαι βαθιά αυτό!!

Φιλιά πολλά και γλυκά νεράιδα μου!

Άνεμος είπε...

Καλημέρα Ναϊαδούλα μου. Μπορεί να είναι σπέρα όταν γράφω το μνμ αλλά εσύ να το ξαναδιαβάσεις όταν θα είναι μέρα ώστε να πιάσει η ευχή μου. χεχε!

Όλα μαζί! Ότι βρέξει ας κατεβάσει!

Αυτό με τα υστερόγραφα που είπες μου άρεσε πιο πολύ. Χαχαχα. Θα ξεκινάμε με υστερόγραφα πλέον τα κείμενά μας, χαχα.
Πάντως αλήθεια όσοι βάζετε υστερόγραφα την ουσία την κρατάτε εκεί... Τί σημαίνει όμως αυτό;

Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου.

Υ.Γ. Αν πέσεις, μη σηκωθείς απότομα γιατί θα ξαναπέσεις... Σιγά σιγά όλα, ναι;

tovenito είπε...

έχει αρχίσει και φουντώνει η άνοιξη. και θα φύγουν οι καταιγίδες και οι βρόχες, μόνο κάτι μπόρες θα έρχονται για να ξεπλένουν και να θυμίζουν τον άεναο κύκλο!
θα ήθελα να μην πέφταμε ποτέ, να μπορούμε πάντα να είμαστε όρθιοι ό,τι και να γίνεται. αλλά και ο γλάρος ιωνάθαν, αν το έχεις διαβάσει το βιβλίο, ξέρεις πόσες φορές έπεσε για να μάθει να πετάει;
μη νομίζεις κι εγώ ακόμη να μάθω να ίπταμαι..

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Ναϊδα, καλό απόγευμα. πριν από λίγο σε συνάντησα και με μάγεψες όταν διάβηκα το κατώφλι σου.
Έχεις δίκιο, πολλές φορές γράφουμε την πολύτιμη σταγόνα που βγαίνει από την απόσταξη του νου στο υστερόγραφο.
Και τι υπέροχο το:
"να κοιταξουμε λιγο τη ζωη και να της πουμε...ενταξει παρολα αυτα...
εγω σ'αγαπω...ΚΑΛΗΜΕΡΑ...!!!"
Αν το κάναμε αυτό...
Χάρηκα που σε βρήκα.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

Ευρύνοος είπε...

Ναι, καλημέρα της Ζωής, Ναϊάδα..

φαντάσου οτι έχουμε δώρο μεγάλο..
ανοίγεις τα μάτια και βλέπεις χρώματα..
τι άλλο θέλει κανείς σε τούτη την Ζωή;

όσο λιγότερα ζητήσεις, τόσο ομορφότερη φαντάζει η Ζωή..

καλημέρα :)

apinkdreamer είπε...

καλη μου νεραιδα προσπαθησε να ζησεις στο παραμυθι και μη φοβασαι τιποτα! θα εχεις για γειτονισσα και φιλη εμενα...

efhbos είπε...

Εμεις ομως δεν το βαζουμε κατω, ετσι?
Περναω και εγω μια δυσκολη περιοδο, αλλα δεν θα το βαλουμε κατω!
Το χρωσταμε στην ζωη...Μα κυριως σε εμας!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

γεια σου matrigaki μου!!!
ολα τα φιλακια και τα χαμογελα ευπροσδεκτα!!!
σου ανταποδιδω νεραιδενια φιλια με την αγαπη μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

elpenor καλη μου ειμαι σιγουρη πως ειναι εκει ψηλα...
και συντομα θα κοιταξω κατα πανω...το εχω υποσχεθει σε μια ψυχη πολυαγαπημενη...

νεραιδενια σου φιλακια καλη μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Ηφαιστιωνακο μου,
δεν εχεις και αδικο...ποσο θα βρεχει πια...;
καποια στιγμη βγαινει ο ηλιος...
και θα γεμισουμε με χαμογελα ομορφα και ηλιολουστα...

πολλα νεραιδενια σου φιλακια γλυκε μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Ρικη καλη μου...
ισως...απλα αγκαλιαζοντας αλλους να ξεχναμε πως κι εμεις χρωσταμε σε μας λιγη αγαπη...
και τοτε ναι...αυτο θα ειναι το καταφυγιο μας...

νεραιδενια σου φιλια!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

basniaki...
αντε μωρε με συγκινησες παλι...!!!

ψιτ...μη μου ταζεις εμενα γιατι το δενω στο λεω...
σε περιμενω...αληθεια σε περιμενω...
και θα χορεψουμε ξυπολυτοι...και θα πιουμε και θα φαμε και θα γελασουμε και ολα...
μονο να ερθεις...

φιλια σου πολλα και αγαπημενα με ολη μου την αγαπη!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

strange μου καλη ανοιξη στις καρδιες ολων μας!!!

φιλια σου νεραιδενια!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

sweet truth καλη μου...
ειναι τοσο μα τοσο ευκολο να ζεις στο παραμυθι...να φερνεις το παραμυθι στη ζωη σου και να δραπετευεις σε αυτο οποτεδηποτε το θελησεις...
παρα πολυ ευκολο...
το μονο που χρειαζεται ειναι να αφηνουμε την καρδια ελευθερη...
και δυστηχως την εχουμε δεσμευσει πολυ με την λογικη...τι να σου κανει κι αυτη...;
ας την ελευθερη και θα δεις τι ευκολο που ειναι...

φιλια σου νεραιδενια κοριτσακι μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Σταλαγματια μου θαρρω πως ολα τα χτυπηματα πονανε...
λιγοτερο η' περισσοτερο δεν ξερω...παντως πονανε...
κι εκεινα που περιμενεις κι εκεινα που ειναι αναπαντεχα...

νομιζω πως κατα βαθος ειναι πολλα εκεινα που ξερουμε αλλα δεν θελουμε να τα παραδεχτουμε...η' ζουμε με μια ψευδαισθηση πως κατι θα αλλαξει...κατι θα γινει...και δεν θα πονεσουμε τελικα...

τωρα οι ψευδαισθησεις θαρρω με εγκατελειψαν...ο πονος αρχισε να γινεται γνωριμος και δεν με τρομαζει οπως παλια...

την ανοιξη δεν θα παψω ποτε να την καρτερω...
κι ισως να ερθει...
και τοτε θα ειναι ομορφα!

σε ευχαριστω πολυ γλυκια μου!!!

σε φιλω νεραιδενια και αληθινα!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Ανεμουλη μου ειναι νυχτα αλλα σε υποσχομαι να το ξαναδιαβασω το πρωι για να πιασει η ευχη σου!

ναι μωρε οτι βρεξει ας κατεβασει πια να τελειωνουμε...
σταγονες σταγονες κουραστηκα κι εγω...ας γινουμε λουτσα μια και καλη λοιπον για να βγει και ο ηλιος καμια φορα...

τι να σου πω...;
θα ειναι καποιο μαγικο μυστικο αυτο με τα υστερογραφα...
κι εγω δεν το εχω ανακαλυψει εντελως ακομα...εχω μια ιδεα αλλα την κραταω ακομα κρυφη...

Υ.Γ(απαντηση)ακομα κατω ειμαι...σιγα σιγα θα σηκωθω ομως...κι αν ξαναπεσω ε...τι να κανουμε ολα μεσα στο προγραμμα ειναι...
μεταξυ μας...νομιζω πως αρχισα βα συνηθιζω τις πτωσεις και δεν τις πολυφοβαμαι...

πολλα πολλα πολλα νεραιδενια σου φιλακια αστερακι ομορφο!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

tovenitako μου αμε το διαβασα...
πως να μη διαβασεις τετοιο βιβλιο...
σημαντικο βιβλιο με υπεροχο μνμ για οποιους ξερουν φυσικα να αποκωδικοποιουν τετοια μυνηματα...

ωραια θα ηταν αν δεν πεφταμε μαλλον...
ισως η ζωη να ηταν πιο ευκολη...
μα ξερεις τελικα τι νομιζω...πως το πιο ευκολο δεν σημαινει και πιο ομορφο...
θαρρω τις ομορφιες μαθαινουμε να τις ξεχωριζουμε οταν περασουμε πολλα ασχημα...και η καρδουλα μας γινεται πιο ομορφη οταν εχει πολλες πολλες πληγουλες...

ισως...
ισως να κανω και λαθος...
στο τελος θα φανουν ολα...

πολλα νεραιδενια σου φιλακια καλε μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Χριστοφορε καλωσορισες στα παραμυθια μου!!!

σε ευχαριστω πολυ για τα ομορφα σου λογια!
τουτα τα παραμυθια ειναι μαγεμενα κι οσοι νιωθουν την μαγεια τους ειναι εκλεγμενοι να ζουν μαγικα σε μια ζωη που ξεχασαμε το πραγματικο της νοημα...

ναι...η ζωη μπορει να γινει πολυ σκληρη...το ξερω πολυ καλα αυτο...κι εκει που λες πιο σκληρη δεν γινεται παντα σε διαψευδει και σου δινει κατι ακομα να αντεχεις...
τελικα ομως παρολα αυτα...μπορουμε να της χαμογελασουμε...
τι αλλο πια να χασεις...;
ισως κι ενα ευχαριστω που μεσα απο δυσβατα και σκοτεινα μονοπατια σου δειχνει την αληθεια της...

νεραιδενιο καλοσωρισμα λοιπον απο μενα κι ευχομαι να περνας οποτε θελεις!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Ευρυννοε καλε μου εχεις οπως παντα δικιο...

οσο λιγοτερα ζητησεις...
θα προσθεσω κι οσο περισσοτερα κατανοησεις...

ολα εχουν τον σκοπο τους...
ενας Δασκαλος μου ψιθυρισε ενα μυστικο χτες το βραδυ...κι οπου χανομουν ειδα λιγο φως...

νεραιδενια σου φιλια καλε μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

apinkdreamer ποτε δεν εφυγα απο το παραμυθι...
αλλιως...

το ζω και θα το ζω για παντα με ολα του μεσα...νεραιδες,ξωτικα,κακες μαγισσες και δρακους...
ολα τα εχει το παραμυθι...

χαιρομαι που θα σε εχω γειτονισα!

πολλα νεραιδενια σου φιλια!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

efhbe καλε μου οχι...
δεν θα το βαλουμε κατω...
αν το βαζαμε κατω δεν θα κερδιζαμε τιποτα...

το χρωσταμε σε εμας και σε κανεναν αλλο...
και γι αυτο συνεχιζουμε...

νεραιδενια σου φιλια καλε μου!!!

flash είπε...

Καλημέρα Nαϊάδα μου! :)
Τ'όνειρο έφερε την άνοιξη στο δέντρο, τ'όνειρο χάρισε στο κορίτσι την πρώτη αγάπη του, τ'ονειρο θα μας δείξει τον δρόμο της επιστροφής, όλα τα κάνει αλήθεια το όνειρο.. γι'αντάλλαγμα γυρεύει ένα χαμόγελο, να φωτίσει τον δρόμο του θέληση, να ποτίσει η αναμονή γλυκιά προσμονή.. ας χαογελάσουμε, ναι; στην Άνοιξη που θέλει να ανοίξει όλα τα μπουμπούκια, το χατήρι της να γίνει.. και πόσο μοιάζουν τα χείλη, φρέσκα μπουμπουκάκια που καλημερίζουν την ζωή, καθώς χαμογελούν...
Καλό σου ξημέρωμα γλυκιά μου.. φιλάκια σου ανοιξιάτικα!:)

nikos είπε...

Καλημέρα. Δυο νύχτες μεν μετά, αλλά ξημέρωσε πάλι. Και σε αντίθεση με χθες, ένας όμορφος ήλιος βγαίνει... Κατά τα άλλα τα έχουμε πει έτσι δεν είναι; Και μετράει που νιώθουμε ο ένας τον άλλο και εμείς θα είμαστε ακόμη εδώ. Το λες και μόνη σου, σκέψου πόσα σημαντικά έχεις ακόμη να κάνεις. [Σαν εκείνη τη μάνα που με περιμένει σήμερα στο σχολείο να με πλακώσει στο ξύλο... :)]
Να την αγαπάς τη ζωή. Αγκαλιά. Και μια μεγάλη καλημέρα

Η Πάντα Διαθέσιμη Νεράιδα είπε...

Μ' αρεσουν τα παραμυθια μα πιο πολυ μ' αρεσει να ζω μεσα απ' αυτα. σταματησα λιγο να πω μια καλησπερα και πως χαρηκα πολυ που σε βρηκα!

Sταυρούλα Κουγιουμτσιάδη είπε...

Άξιο παιδί, Πανάξιας Μάνας, χαμόγελο σου φέρνω.
Είχα μια νόνα μάγισσα που με μεγάλωσε με δυο παρακαταθήκες που θέλω να μοιραστώ μαζί σου.
« Δίνε απλόχερα αγάπη γύρω σου. Είναι ένας θησαυρός που όσο πιο πολύ τον σκορπάς τόσο πιο πολύ αυγατίζει. Κι ύστερα από την πολλή αγάπη δεν έπαθε ποτέ κανείς τίποτα. Από την έλλειψή της υποφέρουν οι άνθρωποι.»
«Προσευχή σου στο Θεό να μη σου δώσει μάτια μου, όσα μπορείς ν’ αντέξεις. Όλα τ’ αντέχει ο άνθρωπος. Όλα! Το πιο τρανό θεριό της πλάσης είναι.»
Κι ήταν σοφή γριά η νόνα μου, μάγισσα. Μάγευε τους ανθρώπους με το χαμόγελο και την αγάπη που ξεχείλιζε.
Με τούτα προίκα μου, κορίτσι των παραμυθιών, μες στη ζωή πορεύομαι κοντά μισόν αιώνα. Κι απόψε τα μοιράζομαι μαζί σου, γιατί ό,τι δε μοιράζεται φτωχό κι αδικημένο μένει.
Την καλησπέρα μου!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

flash γλυκουλα μου τι θα ημασταν διχως τα ονειρα μας...;
ο ανθρωπος λενε πεθαινει και μαλιστα με ασχημο τροπο αν σταματησει να ονειρευεται...
οποτε συνεχιζουμε να ονειρευομαστε κατι καλυτερο...με χαμογελο...κι ας μενει μια πικρα καπου βαθια μεσα μας...
κυκλος η ζωη...

φιλια σου νεραιδενια κοριτσακι μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Νικο μου γλυκε...
τι εκανες και θελει να σε δειρει η δολια μανα...;
κανα χαμηλο βαθμο θα βαλες και αδικησες το καμαρι της μαλλον...
υπαρχουν κι αυτα τα παρατραγουδα ε...;
ε ναι...

το μονο που μετραει ειναι να μπορεις να νιωθεις τον αλλο...
αληθινα ομως οχι στα λογια...
ειναι ενα προβλημα αυτο αλλα ειναι και ευχης εργο...

πολλα νεραιδενια σου φιλια γλυκε μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

γυναικα με τα ποιηματα καλωσορισες στα παραμυθια μου...!!!
ολη μας η ζωη ενα παραμυθι κι ολα τα παραμυθια κομματι απο τη ζωη μας...
βλεμμα αληθινο και καρδια ζωντανη αρκει να εχεις...

εγω χαιρομαι που περασες και ευχομαι να περνας οποτε θελεις...

νεραιδενιο καλωσορισμα και νεραιδενια σου φιλια!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Σταυρουλα μου με συγκινησε το αληθινο σου μυνημα εδω...

ειχε δικιο η νονα σου...
κι εγω ξερεις παντα αυτο ελεγα για την αγαπη...
να δινεις...να δινεις κι ας μην παιρνεις δεν πειραζει...φτανει να δινεις και τι ομορφο συναισθημα που ειναι να αγαπας...

πολλες φορες βεβαια πληγωνεσαι γιατι σαν ανθρωποι περιμενουμε αν οχι την ανταποκριση τουλαχιστον να γινεται δεκτη η αγαπη που δινουμε...
νομιζω θα τελειοποιηθουμε οταν πια θα δινουμε ανιδιοτελως...χωρις να περιμενουμε να παρουμε πισω τιποτα...

αγαπη!!!
ποσο σημαντικη ειναι!
το πιο σημαντικο στη ζωη μας!

δυστηχως μαθαμε να την χρησιμοποιουμε πολυ ευκολα αυτη τη λεξη που τοσα κρυβει μεσα της...γι αυτο λεω παντα να το λεμε αλλα μονο οταν το νιωθουμε...

οσο για το αλλο που ειπες εκει κι αν εχεις δικιο...
να μη σου δινει οσα αντεχεις...
να ΜΗΝ...

καποτε νομιζα πως αν μου συνεβαιναν καποια πραγματα θα πεθαινα...δεν θα το αντεχα...ηρθε η ζωη και με διεψευσε σε ολα...ΣΕ ΟΛΑ...
ΟΛΑ τα αντεχει ο ανθρωπος...δυστηχως...

σε ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου για οσα μοιραστηκες εδω μαζι μου...
με τιμησες και η ευχαριστια μου ειναι περα για περα αληθινη!

σε φιλω με αγαπη νεραιδενια!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΑΓΑΠΗ ΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ.
ΟΙ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΤΗ ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

"Αγκαλιασε σφιχτα τον εαυτο σου...κρυψου κατω απο το δερμα σου...
μεσα στις χουφτες σου...ζεστανε την ψυχη σου με την ανασα σου...
και σκεψου ποσα πραγματα σημαντικα εχεις να κανεις..."

Κι η καταιγίδα-ο απρόσμενος παράγοντας. Θα περάσει, όλες οι καταιγίδες δεν περνούν; Θα έρθει το φως, το όποιο φως...

Φιλί φωτεινό, κοριτσάκι γλυκό!

Υ.Γ Μ'αρέσουν τα υστερόγραφα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΕ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ.ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

skroytzako μου ετσι ειναι δυστηχως...
ευχομαι και ελπιζω σε εκεινες τις ωρες...σε εκεινες τις στιγμες οπου η αγαπη θα κανει τους ανθρωπους να αλλαξουν μια για παντα!

περασα και διαβασα την ιστορια σου!
ειναι πανεμορφη!!!την ειχα διαβασει παλαιοτερα ομως παλι με την ιδια χαρα την ξαναδιαβασα γιατι ειναι τοσο αληθινη!!!

σε ευχαριστω που με σκεφτηκες!!!

νεραιδενια σου φιλια καλε μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

πρωτοπλαστη γλυκια μου...
ετσι ειναι...οι καταιγιδες παντα περνουν...
και συνηθιζεται να βγαινει ο ηλιος μετα...καπως ετσι στον κυκλο της φυσης ελπιζω να τρυπωσω κι εγω...

Υ.Γ κι εμενα...

φιλια σου νεραιδενια κοριτσακι!!!

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

'Δεν εχεις τιποτα να σκεπαστεις...ουτε ενα φιλι...'

'Αιωνες χτυπανε πανω σου οι στιγμες...'

Τι όμορφες φράσεις ετούτες οι δύο, άκρως ποιητικές κι ερωτικές.

Καλό βράδυ ζουζούνα, φιλιά.

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

"Υ.Γ6 τι ωραια που ειναι απο ολοκληρες σελιδες τα πιο σημαντικα να γραφονται στα υστερογραφα..."

"ονειρα γλυκα...
που το πρωι θα μας κανουν να σηκωθουμε με ενα ομορφο χαμογελο...
να κοιταξουμε λιγο τη ζωη και να της πουμε...ενταξει παρολα αυτα...
εγω σ'αγαπω...ΚΑΛΗΜΕΡΑ...!!!"

Περίεργα πολύ απόψε... αλλά κοίτα να δεις! Όταν υπάρχουν αληθινές νεράιδες, σχηματίζεται το χαμόγελο πριν πέσεις για ύπνο, να είναι έτοιμο στου ήλιου την ημέρα.

Νεραϊδούλα μου!

Eva F. είπε...

Καλή μου Ναιάδα θέλω να σε ευχαριστήσω για την επίσκεψη στην "ΤΑΝΤΖΑ"....
Η νεραιδόσκονή σου μάλλον έκανε το θαύμα της....
Εύχομαι να είσαι καλά...

Πολύ καλή η Αλκυόνη....
αλλά και το μουσικό ντύσιμο της σελίδας σου είναι απίθανο!!!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

καλημου νεραιδα γιατι οταν περναω απο εδω παντα ενα δακρυ τρεχει απ τα ματια μου? τι μαγικο κανεις? καλημερα!

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Όταν καταφέρουμε
να πούμε "σ' αγαπώ'
στον εαυτό μας
Θα ΄χουμε ανακαλύψει
μια σίγουρη φωλιά..

Καλημέρα μικρή νεράιδα!!!

Σε φιλώ!!!

Unknown είπε...

σ' αφήνω ένα φιλί, μάτια μου...


...βρόχινο...

:)

ξωτικό είπε...

Nεραϊδοκόριτσο πολύ χάρηκα με το σημερινό σου παραμύθι ,σαν φρέσκα αδιόρατα ακόμα ματάκια πάνω σε ξερό κλαδί διαφαίνονται η δύναμη η σοφία και η γλύκα της ψυχής, που σαν φρουροί πανίσχυροι θα σε στηρίζουν και θα σε συντροφεύουν σ'όλες τις φουρτούνες και τις καταιγίδες !
τα είπες όλα :
"ονειρα γλυκα...
που το πρωι θα μας κανουν να σηκωθουμε με ενα ομορφο χαμογελο...
να κοιταξουμε λιγο τη ζωη και να της πουμε...ενταξει παρολα αυτα...
εγω σ'αγαπω...ΚΑΛΗΜΕΡΑ"
ένα μεγάααλο ανοιξιάτικο φιλί γεμάτο αγάπη και αισιοδοξία !

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

κωνσταντινε μου ειναι μοναδικη και ακρως ερωτικη και ευαισθητη η Αλκυονη παπαδακη για μενα...


νεραιδενια σου φιλια καλε μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

καναρινενια μου θα πω κι εγω με την σειρα μου πως οταν υπαρχουν πλασματα σαν εσενα τοσο ανοιχτα και χαμογελαστα στην χαρα και στον πονο τοτε οι στιγμες πολλες φορες φανταζουν πιο ευκολες...σιγουρα πιο φωτεινες...
αρκει να ριξεις μια ματια στο "λουλουδι" του κηπου...

φιλια σου πολλα νεραιδενια και αγαπημενα πλασματακι μου ομορφο!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Εva εγω σε ευχαριστω που τωρα μπορω να ριχνω αλλη μια ματια σε ενα ακομα ομορφο σπιτικο...

χαιρομαι πολυ πολυ που η νεραιδοσκονη επιασε...ξερεις την ριχνω παντα με καλη διαθεση αλλα το θεμα ειναι και ο αλλος να την δεχτει με την ιδια διαθεση.

πολλα νεραιδενια σου φιλια καλη μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Νικητα μου το μονο μαγικο που κανω εγω ειναι να εξιστορω τα μαγικα που κανει η ζωη απο την δικη μου οπτικη...
δακρυα δεν θα ηθελα να κυλανε μονο χαμογελα να ζωγραφιζονται...μα ξερω πως ειναι μεσα στο παιχνιδι και αυτο...

νεραιδενια σου φιλια καλε μου μαγε!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Λιτσακι μου ειμαι σιγουρη γι αυτο...
το πως και το ποτε θα γινει δεν ξερω...
το αν το ξεπερασα οπως βλεπεις...
τοσο σιγουρια παλι εγω...
ετοιμαζομαι να φαω τα μουτρα μου παντα με καλη διαθεση...μυαλο δεν βαζουμε...

φιλια σου πολλα με την αγαπη μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

βροχουλα μου που εισαι χαμενη μεσα στα συννεφα εσυ...;

σε βλεπω κι ας κρυβεσαι να το ξερεις..


φιλια σου νεραιδενια κι απο μενα κοριτσακι μου!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ξωτικο μου ειναι τετοια η πορεια...ειναι τετοιες οι στιγμες και οι αλλαγες που δεν υπαρχουν πολλες επιλογες...

προτιμω το χαμογελο κι ας εχει δακρυα επανω...
ευελπιστω εκεινα να στεγνωσουν καποτε...

νεραιδενια σου φιλια πολλα κι αγαπημενα!!!

Ιωάννα είπε...

Η ΝΕΑ ΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΥΦΕΣ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ...
ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΘΕΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ...!!!

Ακόμη και αν έχει συννεφιά, ακόμη και αν δεν βλέπεις τον ήλιο, μπορείς να στοιχηματίσεις οτι δεν θα ξαναβγεί; Το βλέμμα στην ανατολή λοιπόν και οι πρώτες ακτίνες του αρκούν για να σε ζεστάνουν. Φιλάκια κοριτσάκι μου...!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ιωαννα μου...ξαναβαζω στοιχημα εγω και κυριως με την ζωη...;
με τιποτα...

στην παγωνια φτανουν μια χαρα λιγες αχτιδες για να σε ζεστανουν...

νεραιδενια σου φιλακια ιωαννα μου!!!

Ουρανίσκος είπε...

"Ρώτα το πρώτο δέντρο που θα βρεις μπροστά σου...
όταν του ρήμαξε όλα τα λουλούδια του ένας αλύπητος χιονιάς...

Καθόλου δεν σάστισε...όπως εσυ...
Απλώς περίμενε καρτερικά να 'ρθει η επόμενη άνοιξη..."

Πολύ όμορφα τα λόγια και τα παραμύθια τα νεραϊδοειπωμένα...Δεν σε βάζουν σε πειρασμό να τα πιστέψεις...ξέρεις πως είναι αληθινά εκ των προτέρων, όπως ξέρεις ότι θα έρθει η άνοιξη να ζεστάνει την καρδιά σου.

Να είσαι καλά, να τα λέμε.

Κρητικός12 είπε...

Τυχαία βρέθηκα πρίν απο λίγο σε αυτή τη σελίδα....και είμαι πραγματικά ευγνώμων...!Καλώς σε βρήκα λοιπόν...(μιας και θα βρίσκομαι αρκετά συχνά εδώ μέσα) σε αυτό το λεωφορείο με προορισμό το όμορφο συναίσθημα.....μόνο γοητευμένος και πραγματικά μαγεμένος μπορώ να μείνω μετά απο αυτή μου την επίσκεψη....και είμαι σίγουρος πως με τα ίδια συναισθήματα θα μένω μετά απο κάθε μου επίσκεψη....Σ'ευχαριστώ...!!!

Κρητικός12 είπε...

Τυχαία βρέθηκα πρίν απο λίγο σε αυτή τη σελίδα....και είμαι πραγματικά ευγνώμων...!Καλώς σε βρήκα λοιπόν...(μιας και θα βρίσκομαι αρκετά συχνά εδώ μέσα) σε αυτό το λεωφορείο με προορισμό το όμορφο συναίσθημα.....μόνο γοητευμένος και πραγματικά μαγεμένος μπορώ να μείνω μετά απο αυτή μου την επίσκεψη....και είμαι σίγουρος πως με τα ίδια συναισθήματα θα μένω μετά απο κάθε μου επίσκεψη....Σ'ευχαριστώ...!!!