Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2008

ΕΓΩ Η ΣΚΙΑ ΤΗΣ...


Εκεινο το βραδυ το φεγγαρι ηταν γεματο...
η ομιχλη απλωνοταν παντου γυρω...
ιδανικο βραδυ για να μιλησω με την σιωπη μου σκεφτηκα...
φορεσα μια ζακετα και βγηκα στην βεραντα...
αναψα τσιγαρο και εμεινα να χαζευω τον ουρανο για μερικες στιγμες...
κρυωνα...ενιωσα οτι κρυωνα πολυ και δεν ηταν λογο καιρου...
καμια αγκαλια κοντα μου να με ζεστανει...

και τοτε την ειδα...
καθοταν απεναντι μου...μονη της κι εκεινη...
περιεργο που ηταν...μου εμοιαζε πολυ...
ακομα και τα ρουχα μας ηταν ιδια...το ιδιο φορεμα και η ιδια ζακετα...
μονο που τα δικα μου ηταν λευκα και τα δικα της μαυρα...

κρυωνεις...;της φωναξα...
οχι οσο εσυ...και γυρισε να φυγει...
που πας...;την ρωτησα...
εκει που δεν τολμας να πας εσυ...
πολυ αποτομα δεν νομιζεις πως μου μιλας...ποια εισαι...;
ειμαι εσυ ακολουθωντας αλλες επιλογες...
παλι εσυ...;τι θελεις και με ακολουθεις παντου...;σου ειπα να με αφησεις ησυχη...
χα δεν γινεται μωρο μου...σ'αρεσει δεν σ'αρεσει μαζι θα ειμαστε παντα...
αδικα προσπαθεις να με διωξεις...
μπορεις να συνεχισεις να μιλας μονη σου...εγω απλα δεν θα σου δινω σημασια...
οταν θα καταλαβεις οτι μου εισαι περιττη θα φυγεις απο μονη σου...

περιττη εγω...;καλα εισαι πολυ ηλιθια τελικα...αν δεν ημουν εγω θα ειχες πεθανει απο χρονια...
σε λυπαμαι πραγματικα...
εγω ημουν εκεινη που σε εσπρωξα να περπατησεις μεσα σε θυελλες...που σε εβγαλα σωα μεσα απο ανταριασμενες θαλασσες και τωρα εισαι ετοιμη να πεθανεις στη μικρη αυλη σου...
εισαι πραγματικα για λυπηση....

εσυ εισαι αυτη που βγηκες σωα μεσα απο ολα αυτα οχι εγω...
εγω σκορπιστηκα...εγω αφησα κομματια μου απο οπου περασα...και αμα γουσταρω να πεθανω στην αυλη μου εσενα δεν σου πεφτει λογος...

ονειροπολα μια ζωη και ηλιθια εισαι...τωρα θα αλλαξεις...
φυσικα και με νοιαζει αν πεθανεις γιατι θα πεθανω κι εγω μαζι σου...
κι αν εσυ εισαι μαλακισμενο εγω δεν φταιω...καταλαβες;
και για πες μου ρε για ποιον θα πεθανουμε αυτη τη φορα...;ποιος αξιζει τον θανατο μας...;φιλος η' γκομενος...;η' για την ζωη γενικοτερα...;ελα πες μου...
ασε να φανταστω...καποιος που του δωσαμε παλι αλλα δεν πηραμε πισω...και ασε να φανταστω και το καλυτερο...ειπαμε μετα δεν πειραζει χαλαλι και αρχισαμε να σκορπαμε χαμογελα ε...;τελικα εισαι ποιο μαλακας απο οτι φανταζομουν τοσα χρονια...ναι κλαψε κιολας τωρα...οχι δεν θα σε λυπηθω...γιατι εσυ εδωσες,εσυ δεν πηρες κι εσυ σκορπας τα χαμογελα μετα...ΟΧΙ εγω...
εγω σου φωναζω μια ζωη να κανουμε οτι γουσταρουμε...να κοιταξουμε λιγακι την παρτυ μας...να πατησουμε κανεναν καραγκιοζη ετσι να δουμε την αισθηση ρε γαμωτο κι εσυ επιμενεις να καθεσαι να πατανε εσενα στο ονομα της αγαπης παντα...εχεις αναλογιστει ποσο γελοια εισαι με ολες αυτες τις μαλακιες...;
παρτο χαμπαρι παιδακι μου ολοι εκει εξω την παρτυ τους κοιτανε...ολοι προσεχουν μη χαλασουν την βολη τους...και καλα κανουνε δηλαδη κατα την αποψη μου...ετσι θα επρεπε να εισαι κι εσυ...ετσι επιβιωνεις σημερα μαλακα...παρτο χαμπαρι ποσες φορες θελεις να στο πω για να το χωνεψεις...;

για πες ρε γιατι καθεσαι σημερα μονη σου εδω στην αυλιτσα σου...;
που ειναι μαναρι μου ολοι εκεινοι που οταν σε χρειαζοντουσταν εσυ ετρεχες σαν ηλιθια...;
τι εγινε...; δεν εχεις τι να πεις...;μηπως βολευτηκανε με την παρτυ σου οταν καιγοταν ο κωλος τους και τωρα δεν σε ξερουν δεν σε ειδαν...;
που ειναι ρε εκεινα τα αιωνια σ'αγαπω απο φιλους και γκομενους και τα "θα ειμαι εδω οταν με χρειαστεις"..."παντα εδω για σενα"....
ξεκουνησου απο τον μικροκοσμο σου και καταλαβε επιτελους πως εισαι μεγαλο χαιβανι αν νομιζεις πως καποιος απο αυτους εννοουσε οτι σου ειπε...μονο εσυ εννοεις τετοιες χοντρομαλακιες και πας πισω απο καθε πεταμενο να του γιατρεψεις τις πληγες...
μαλακα ε μαλακα...
κοιτα εσενα τωρα...κοιτα ποσες πληγες κουβαλας για την παρτυ τους...

μακαρι να μη χρειαζοταν να ειμαι κομματι δικο σου...να ημουν κομματι δικο τους...θα την περνουσα ζαχαρη και θα εβγαζα τρελα γουστα...δεν θα καθομουν σαν την καημενη να μετραω τα αστρα και να μιλαω στο φεγγαρι....καλα που ζεις επιτελους...;εχεις συνειδητοποιησει σε ποια εποχη ζουμε...; εσυ κατσε και περιμενε ακομα τον πριγκιπα και τα πρασινα αλογα...δεν υπαρχουν πριγκιπες μονο κατι μαλακες που σε γεμιζουν παραμυθα για να σε πηδηξουν και μετα να σε προσθεσουν στην λιστα τους το καταλαβες...;και οκ ρε θες να πηδηχτεις...αναγκη ειναι το καταλαβαινω αλλα τι καθεσαι και τους πιστευεις αυτο δεν καταλαβαινω...πουλα τους κι εσυ την δικια σου παραμυθα ευχαριστησου το πηδημα και αντε γεια...παμε για αλλα γουστα μετα...
αλλα οχι εσυ δεν θες ετσι...εσυ θες να σε αγαπησουν για να πηδηχτεις...και το χειροτερο δεν θες να πηδηχτεις θελεις να κανεις ερωτα ...χαχαχαχχα ε καλα θα το πω στις αλλες σκιες και θα ριξουμε τρελο γελιο...πολυ δουλεμα θα φας παλι αποψε...

φευγεις ε...;φυγε αυτο δεν κανεις παντα οταν ακους την αληθεια...;αυτη ειναι η αληθεια και οχι τα παραμυθια σου ξυπνα επιτελους...εχεις ακομα χρονο...ασε με να παρω εγω λιγο τα ηνια και θα δεις πως ζει ο κοσμος...
και μη ξεχαστεις ε...;πριν κοιμηθεις ριξε και καμια προσευχη για ολους αυτους που σε γραψαν στα αρχιδια τους...ετσι για να ειναι καλα τα παιδια και χαλαλι τους...
πανε να ονειρευτεις παλι μαλακιες και να πιστεψεις πως αυριο κατι θα αλλαξει...
στο λεω εγω τιποτα δεν θα αλλαξει με τα μυαλα που κουβαλας και θα πρεπει να σε ανεχομαι παλι γαμω την τυχη μου...

αν φυγεις τωρα στο λεω εγω θα το δημοσιευσω αυτο...
καλα θα δεις αυριο οτι δεν αστειευομαι...

"καληνυχτα μαλακα...η ζωη εχει πλακα"



ε ψιτ ολοι εσεις που θα με διαβασετε δωστε της αφεση για τις βρισιες γιατι μπορει και να πατησει τα κλαμματα το κοροιδο αν και εγω προσωπικα πολυ θα το χαρω να την δω να κλαιει παλι...

38 σχόλια:

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

μια προσπαθεια να την αφησω να μιλησει στο καλεσμα του αγαπημενου kryou για το παιχνιδι που εφτιαξε με την σκια του...

ελπιζω να την αντιπαθησατε οσο κι εγω...

b|a|s|n\i/a είπε...

α ρε σκιά φως που θες
ή σκοτάδι; να μπλεχτείς με την σκιά σου

Σταλαγματιά είπε...

Νεράιδα μου η σκιά σου μαρτύρησε αυτό που ήδη ήξερα,
Πως η δική σου καρδιά αξίζει την αγάπη,
Εκείνη την απόλυτη,
Εκείνη που σου δίνει φτερά να πετάξεις.
Ναι είμαι ρομαντική και ανόητη μα δεν με νοιάζει γιατί ξέρω
Πως δεν είμαι πια η μόνη.
Μην αλλάξεις ότι κι αν σου λέει.
Κι ας ξέρουμε και οι δύο πως έχει δίκιο.
Κανείς πια δεν αγαπά κι εμείς τρέχουμε να γιατρέψουμε πληγές
Χωρίς να δούμε ποτέ τις δικές μας.
Μα μην αλλάξεις,
μην σε πάρει το κύμα τους.
Είναι άδικο το μαύρο να απορροφά το λευκό.
Ίσως μέσα από όλο αυτόν τον χαλασμό,
Μέσα από τα συντρίμμια θα βρούμε το λουλούδι της άνοιξης.
Γιατί μόνο εκείνο θέλουμε.
Τα μισά δεν μας ταιριάζουν,
Μας προσβάλουν.
Ένα κατά κόκκινο τριαντάφυλλο η καρδιά σου γλυκιά μου.
Κράτησε το σφιχτά κι ας σε πονάνε τ αγκάθια του…..

jacki είπε...

Για να σου πω την αλήθεια έχι δίκιο η σκιά σου.. Ποιος είναι εκεί όταν τον ζητάς; Όταν τον έχεις ανάγκη; Εσύ είσαι πάντα εκεί. Έχω την αίσθηση ότι και η δικιά μου σκιά θα με έβριζε. Αλλά σιγά να μη σκάσω. Έμαθα να με βρίζουν άλλωστε.
Καλημέρα.

kryos είπε...

Σ ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες καλή μου στο κάλεσμα το δικό μου....το κείμενο σου είναι υπέροχο αλλά δεν θέλω να μείνω στην τεχνική γραψίματος.....το θέμα μας είναι η ουσία.

Θέλω να σου πω μόνο ότι δεν έχει δίκιο η σκιά σου .... αν όλοι ακολουθήσουμε τις σκιές μας δεν θα υπάρχει τίποτα καλό να αφήσουμε σ 'αυτόν τον κόσμο......κι αυτόν τον κόσμο να μην ξεχνάμε ότι τον δανειστήκαμε από τα παιδιά μας ...... θα προσπαθήσουμε λοιπόν να πάμε κόντρα ......κι αυτό κατά την γνώμη μου προϋποθέτει το "χτίσιμο" του εαυτού μας .....να γίνει δυνατός ώστε να έχει την δυνατότητα να κάνει επιλογές......δεν χρειάζεται η παρέμβαση της σκιάς ώστε να διώξεις από την ζωή σου κάποιον που βρήκε γκαζόν και θέλει να παίξει μπάλα.....μπορείς να το κάνεις και μόνη σου .....δεν είσαι υποχρεωμένη αν δίνεσαι εκεί που δεν αναγνωρίζουν το "είναι" σου.....δεν χρειάζεται να αναλώνεσαι σε ανθρώπους που δεν έχουν κοιτάξει ποτέ το πρόσωπό τους στον καθρέφτη.

Μην την ακούς ..... αλλά αποδέξου την και γνώρισε την ....χάρηκα που τελικά "έπαιξες"..δεν είναι παιχνίδι :)

Να έχεις μια πανέμορφη μέρα σου εύχομαι γλυκιά μου !!!

Φιλιά !!!

Noname είπε...

Ναϊδα μου, γλυκιά μου...αυτό δεν ήταν ανάρτηση...ήταν γροθιά που πονάει πολύ ...Χρόνια προσπαθώ να διώξω αυτή την αναθεματισμένη σκια αλλά μάταια....πόσο μαλάκας είμαι?

aggelika είπε...

Σε καταλαβαίνω... και η δικιά μου σκιά είναι εντελώς σπαστικιά, σαν τη δικιά σου. Να τις γνωρίσουμε, να κάνουν παρέα, να ανταλλάζουν τη χολή τους μεταξύ τους, να μας αφήσουν εμάς ήσυχες!!

Unknown είπε...

μια χαρά σκιά έχεις φιλενάδα. εγώ την συμπάθησα τρελά πάντως :)

βρε βρε...λες αυτή ν' αφήνει τα σχόλια στην "έκτη" μου;



φιλιά βρόχινα...

anima είπε...

Άστην να λέει
Κι η δική μου τα ίδια δεν έλεγε;Ποιός την ακούει;Κάτι όμοιες της μόνο.Και κάποιες σκιές ανθρώπινες.Που μόνο σκιές δεν είναι
Μα δεν μας αφορούν.Ούτε αυτοί,ούτε οι σκιές τους

Έτσι δεν είναι;...

Μαργαρίτα είπε...

Η σκια μας.. ή αλλιώς ο άλλος μας
εαυτός.. αυτός που μας κατηγορεί
για τα πάντα, ανελέητος δήμιος
πρώτος κριτής των επιλογών μας..
εγώ θαρρώ πως μόνο στην καρδιά
και στην συνείδηση μας πρέπει να
λογοδοτούμε... αλλιώς το χάσαμε
το παιχνίδι και τον εαυτό μας...

Σε φιλώ γλυκά καλή μου***
και μην κλάψεις ποτέ ξανά
τουλάχιστον όχι μπροστά της!

Elen Chamelen είπε...

Η σκιά μου,είμαι εγώ.
Καληνύχτα και τώρα που χειμωνιάζει,ίσως να είναι καλύτερα να μιλάμε με το φεγγάρι μέσα από το παραθυράκι μας.
Φιλιά γλυκιά μου.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

basnia αν τη ριξω στα πιο σκοτεινα φαντασου τι εχει να πει...

νεραιδενια φιλια καλε μου!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

anastasia μου τι ωραια που τα εγραψες...φανταζομαι και η δικη σου η σκια τι θα σου λεει ε...;
ναι την αφηνω να τα λεει καμια φορα μα δεν της δινω και πολυ σημασια...κι ας εχει δικιο,κι ας ξερω πως ετσι οπως προτεινει εκεινη θα επιβιωσω χωρις απωλειες...
δεν μπορω να κανω αλλιως παρα να ειμαι αυτη που ειμαι και καμια φορα να την αφηνω να τα λεει να ξεθυμενει κι αυτη...
αλλωστε το ειπες τοσο ωραια...τα μισα μας προσβαλουν...
και δεν ειμαι μονη...

πολλα νεραιδενια φιλακια κουκλιτσα μου ομορφη!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

jackouli μου μη της δινεις δικιο γιατι καυχιεται και θα θελει να κανει και αλλες αναρτησεις...
ναι ειμαι σιγουρη πως και η δικη σου σκια θα σε εβριζε γιατι αυτες θελουν να ζουνε αλλιως ματια μου...οπως ζουνε οι πολλοι...αχορταγα...

πολλα φιλακια αγαπημενη μου!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

krye μου εγω ευχαριστω που εδωσες την ευκαιρια να την βγαλω εξω μια φορα...
βεβαια με ειχε ζαλιζει απο τοτε που ειδε τη δικη σου αναρτηση...βλεπεις λεει αυτος αφησε τη δικη του να μιλησει...εσυ γιατι δεν με αφηνεις...;και καπως ετσι πηρε τα ηνια μια φορα...
οχι δεν εχει δικιο συμφωνω κι εγω μαζι σου αν και οι σκιες μας διαφωνουν...
αν τις αφησουμε να κανουν οτι θελουν πολυ φοβαμαι θα χαθει και η τελευταια αληθεια αυτου του κοσμου...δεν λεω πως εμεις κραταμε την αληθεια μα πιστευω πως ενα κομματακι της το εχουμε και με "χτισιμο"οπως ειπες ισως καταφερουμε να φτασουμε στα μισα εστω...

σε ευχαριστω καλε μου να εχεις κι εσυ ενα ομορφο βραδακι!
νεραιδενια φιλακια!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

caramela μου καλως ηρθες στα παραμυθια μου...βεβαια πετυχες μια αναρτηση οχι παραμυθενια αλλα σκιερη γιατι την επιασε και τα ειπε ολα οπως ηθελε...
δεν φευγουν ματια μου αυτες οι σκιες παντα θα μας ακολουθουν και θα μας θεωρουν μαλακες...
ξερεις κατι γραψτην κι εσυ οπως κι εγω...ας την να τα λεει καμια φορα και πηγαινε για υπνο οσο αυτη θα μιλαει...που θα παει καποτε θα αποδεχτει πως δεν αλλαζουμε και θα σιωπησει...

νεραιδενια φιλακια καλη μου!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

aggelika μου κι εσυ μια απο τα ιδια ε...;
κοιτα τελικα ποσοι ειμαστε που μας βασανιζουν οι σκιες μας...
ναι να τις γνωρισουμε και να τις αφησουμε να μας δουλευουν μπας και ησυχασουμε καμια φορα...
ετσι γουσταρουμε ποτε επιτελους θα το καταλαβουν δεν ξερω...

νεραιδενια φιλακια καλη μου...
αγνοησε την!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

νεραιδα μου ημουν σιγουρη πως εσυ θα την γουσταρες την σκια μου...
καλα δεν φανταζεσαι τι μου λεει τωρα...
ποσο πολυ σε παει που αφησες καλο σχολιο για την παρτυ της...
θα με πρηξει παλι αποψε...!

μμμ να σου πω καμια φορα αφηνει σχολια στην 6 αισθηση σου...
γουσταρει πολυ...:P

νεραιδενια φιλακια και απο τις δυο μας...σε αυτο συμφωνουμε απολυτα!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

anima μου ετσι ειναι...ποις τις ακουει και αυτες και τις ανθρωπινες "σκιες"...
να πανε ολες απο εκει που ηρθαν και να μας αφησουν ησυχες να ζησουμε εμεις οπως ξερουμε...και ας ποναει και καμια φορα τι να κανουμε...

νεραιδενια φιλακια ταξιδιαρα μου...
πες της σκιας σου να βρεθει με τη δικη μου να μας θαψουνε...

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Μαργαριτα μου,
σιγα να μη λογοδοτησουμε και σε αυτην επειδη δεν παμε με τα νερα της...
δεν ξερω τι ακριβως την ενοχλει απο ολα αυτα και αν καναμε αυτα που θελει θα ηταν ευτυχισμενη η'θα εβρισκε κατι αλλο να γκρινιαξει...
ξερω πως πολλες φορες εχει δικιο αλλα αν την ακουσω θα παψω να ειμαι οτι ειμαι...

πολλα νεραιδενια φιλακια...προσπαθω να μην κλαιω μπροστα της γιατι το εκμεταλευεται και το χαιρεται!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

assel μου μα τι νοημα θα εχει αν δεν κρυωσουμε και λιγο...;
εξω εξω στην παγωνια να νιωθουμε το κορμι μας δεσμιο της φυσης...

πολλα νεραιδενια φιλακια καλη μου!

anima είπε...

Χμ...
και γιατί να να βρεθούνε αυτές κι όχι εμείς;

Για να τις θάψουμε;
Δε θα είναι καλύτερο;
Για σκέψου το...

Καληνύχτα μικρή νεράιδα

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

χα animaki αυτο δεν το ειχα σκεφτει...
τελεια η ιδεα σου...
εμεις θα βρεθουμε και θα θαψουμε αυτες...
να το κανουμε κι εμεις μια φορα...
μεσα..
τελεια ιδεα!

νεραιδενιο φιλι ταξιδιαρα μου!

Cassiel είπε...

Ααα Ναϊαδα μου, ηταν σαν να μιλαω στην δικια μου σκια!! Δυστυχως δεν κανουμε διχως αυτην, ειναι κομματι μας οσο και αν θελουμε να μην το δουμε...

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

Κι η σκια δικη μας ειναι, ολοδικη μας. Η αληθεια ειναι οτι δεν συμφωνω μαζι της... ή καλυτερα να το θεσω αλλιως: δεχομαι οσα λεει, αλλα ειναι απλα μια σκια, ενα κομματι. Το "εγω" σου ειναι αυτο που εχει μεγαλυτερη σημασια, αυτο το "εγω" που εχει πεισμωσει και ξερει στο βαθος οτι καποια στιγμη θα λαβει οσα εχει δωσει...Κι αυτο ειναι σιγουρο!

Φιλια πολλα γλυκια μου ναιαδα!

Τρελός του Χωριού είπε...

Ολους μας ,μας ακολουθά παντου μια μικρή βαθυά θάλασσα. Μας κοιτάζει συνέχεια στα μάτια χωρίς να μιλάει .Επιμονα ,συνέχεια μας κοιάζει.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

cassiel μου ξερεις ανακαλυψα πως τελικα αρκετες σκιες μοιαζουν και μας δυσκολευουν τη ζωη...σαφως ειναι κομματι μας και την ακουμε να βουιζει καπου εκει παντα πως κανουμε λαθη...

νεραιδενια φιλακια καλη μου!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

πρωτοπλαστη μου ουτε κι εγω πιστευω πως εχει δικιο...ειναι κομματι μου και αντιδρα σε οτι δεν της αρεσει...
ναι το εγω μου πιστευει πως θα τα παρει πισω οσα εδωσε...οχι σαν ανταλλαγη αλλα σαν συμπαντικη ισσοροπια...
περιττο να σου πω οτι "εκεινη"με βριζει τωρα...

πολλα νεραιδενια φιλακια κουκλα μου!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

τρελε μου μας κοιταει λεει...;
μας κοιταει και μας ακολουθει παντου...μεχρι το τελος σαν μια δευτερη ζωη που δεν θα ζησουμε ποτε...αλλα ειναι εκει να σου το θυμιζει...

νεραιδενια φιλια,ευχαριστω που περνας!

Ηλιαχτίς είπε...

Νεραϊδένια μου κουκλίτσα μου!
Ένα δίκιο το έχειη σκιά.
Και το ξέρεις γιατί είναι κομμάτι σου..!
Απλά διάλεξες να ζεις καμιά φορά στα σκοτάδια κι εκείνη δεν επιβιώνει εκεί, χάνεται.
Όμως, πες της, στην καρδιά σου υπάρχει φως.
Και στα σκοτάδια που εκείνη χάνει τον έλεγχο, εσύ κάνεις τα πιο όμορφα όνειρα..!

Μην αλλάξεις γλυκιά μου.
Μην σκληρύνεις για κανέναν, μη κλείσεις τις πόρτες της καρδιάς σου.
Απλά να μην αφήνεις κανέναν να πατά πάνω σου καλή μου, όχι τόσο γιατί πονάς αλλά γιατί δε σου αξίζει να σε πατάνε.

Είσαι ανεκτίμητη.

*Και να της πεις να σου μιλάει καλύτερα μη τη μαλώσω!

Σε φιλώ και σε αγαπώ!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ηλιαχτιδα μου γλυκια οπως παντα καταφερες να με συγκινησεις...
οχι δεν θα αλλαξω για κανεναν...δεν θα σκληρυνω την καρδια μου για μερικους που δεν ξερουν να την εκτιμουν και αυτη και αλλες ομοιες της...
ξερεις μερικες φορες της δινω λιγο δικιο ισως κι αυτη καταβαθος να ποναει αλλα να μην ξερει αλλον τροπο να το εκφρασει...

εισαι απιστευτη ψυχη και ξερω να ξεχωριζω τα αληθινα σ'αγαπω πια απο τα ψευτικα...
σε ευχαριστω τοσο που ανοιγεις την καρδουλα σου εδω και μου αφηνεις κομματια της...
εισαι μια γλυκα και σ'αγαπω πολυ κι εγω κουκλιτσα μου!!!

lakis είπε...

Άτιμη αυτή η σκιά, τα έβγαλε όλα στη φόρα. Και μάλλον έχει και δίκιο η δόλια. Μέρα καλή

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

λακη μου ειναι πολυ ατιμη...
αλλα μη της λες οτι εχει δικιο...
το παιρνει πανω της...

νεραιδενια φιλακια!

Χριστίνα είπε...

Πολύ ενδιαφέρων αυτός ο εσωτερικός σου διάλογος, καλή μου νεραϊδούλα..
...πραγματικά κατάλαβα αρκετά πράγματα για σένα...
Θα σου δώσω μια συμβουλή, - που συγχρόνως την δίνω και στον εαυτό μου...
Μην είσαι τόσο σκληρή με τον εαυτό σου! Συγ-χώρεσε!! Είσαι ένα τέλειο παιδί του Θεού και κάθε μέρος σου είναι υπέροχο.
Καλά κάνεις και έχεις τον πήχυ ψηλά, αλλά είναι σημαντικό να βλέπεις τον εαυτό σου μέσα από μάτια που σε αγαπούν.
Σαν του φύλακα άγγελού σου, ας πούμε...
Όταν αποδοκιμάζεις τον ευατό σου, πληγώνεις το πνεύμα σου.
Πάψε πια να πληγώνεις τον εαυτό σου!!
Ζήτα από τους αγγέλους να σου δώσουν την όρασή τους, ώστε να δεις τον εαυτό σου μέσα από μάτια που σε αγαπούν.

Bουλα. είπε...

καλησπερα Νεραιδακι!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

χριστινακι μου εχεις πολυ δικιο και το ξερω...
την κανω την προσπαθεια να μαθω να φροντιζω εμενα πρωτα και μετα τους αλλους...
οι αγγελοι ειναι κοντα μου και τους νιωθω...ξερεις εσυ πως...

πολλα πολλα νεραιδενια φιλακια κουκλιτσα μου!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

καλησπερα Βουλιτσα μου!!!
πολλα νεραιδοφιλακια!

piXie είπε...

Υπέροχο το τραγούδι...σκληρό, μα κι αληθινό μαζί.
Όπως σκληρό είναι να ξυπνά κανείς μια μέρα και να διαπιστώνει τη μοναξιά. Όλοι αυτοί, άλλα έλεγαν, άλλα πίστευαν, δεν έμειναν κοντά εντέλει, γέλασαν πικρά μόνο. Ίσως καλύτερα... δε θα ήταν να μείνουν κοντά μας... δε θα ταίριαζαν οι ενέργειές μας... δε θα μας έκαναν..και πάλι αργήσαμε να το καταλάβουμε... Οι σκιές καμιά φορά λένε τις αλήθειες. Αλλά υπάρχουν και οι "μη σκιές", που μας θυμίζουν την ομορφιά. Κι όταν αυτή υπάρχει μέσα, θα βρεθεί και γύρω...
Να έχεις όμορφο απόγευμα..