Δευτέρα 9 Ιουνίου 2008

ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΓΕΛΟ...


Αυτο το σημερινο μου παραμυθι θα ειναι λιγο διαφορετικο...
θα μιλησω για ολους αυτους τους ανθρωπους που ειναι κρυμενοι καλα αναμεσα στους υπολοιπους που θελουν να λεγοντε ανθρωποι...αλλα δεν τους αξιζει ο χαρακτηρισμος...
για ολους αυτους λοιπον λεω οτι ειναι αγγελοι που μας εστειλε Ο Θεος,οποιος κι αν ειναι Ο Θεος σας...για να μας θυμιζουν οτι υπαρχει ακομα αγαπη και ελπιδα...
Αυτοι οι αγγελοι λοιπον ερχοντε στη ζωη μας την καταληλη στιγμη..οταν δεν αντεχουμε αλλο...οταν μιλαμε και κανεις δεν μας απαντα..οταν φωναζουμε και ολοι κλεινουν τα αυτια τους...οταν οι περισσοτεροι συμπονουν..αλλα εχουν και τα δικα τους μωρε...οταν φτασουμε στην υστατη στιγμη...τοτε ενας αγγελος ερχεται και σε αγκαλιαζει με τα φτερα του για να μπορεις να συνεχισεις...
αν τον αγνοησεις θα φυγει...
αν τον δεχτεις με αγαπη θα σου την ανταποδωσει δεκα φορες...
θα μεινει κοντα σου οσο τον χρειαζεσαι αλλα και να φυγει παντα καπου κοντα σου θα ειναι...
και οταν τον ξαναχρειαστεις απλα παλι καλεσε τον...
ποσοι περνανε καθε μερα διπλα μας να ξερατε...
ποσοι μας μιλανε κι εμεις απλα δεν ακουμε...
αλλοι τους εχετε μεσα στο σπιτι σας...
και αλλοι μεσα στην καρδια σας...
γνωρισα πολλους αγγελους..αλλοι ηρθαν και φυγαν και αλλοι εμειναν κοντα μου...
αλλοι ειναι μεσα στο σπιτι μου και αλλοι στην καρδια μου...
αυτο ομως το παραμυθι θα το αφιερωσω σε εναν αγγελο που ηρθε μετα απο πολυ κοπο και μου ειπε μερικα μυστικα...εναν αγγελο με πολυ αγαπη στην καρδια του...τοσο πολυ που ξεχειλιζει και φτανει για ολους...
δεν θα σας πω το ονομα του γιατι ειναι ενα απο τα μυστικα που πρεπει να κρατησω...
θα σας πω μονο οτι αν τον φωναξετε θα ερθει στη ΖΩΗ σας...
οι αγγελοι ειναι αναμεσα μας...κοιταξτε καλα γυρω σας...

3 σχόλια:

Φεγγαρολουστη είπε...

Aυτος ο αγγελος ηρθε στη ζωη σου γιατι ακουσε τη ψυχη σου... ηρθε και θα μεινει για οσο καιρο θα τον χρειαζεσαι... γιατι σε σενα 'ειδε' τον αγγελικο του εαυτο...
Σ΄ευχαριστω που υπαρχεις...

Unknown είπε...

τοση ομορφια,τοση ευαισθησία,τόσο άρωμα γιασεμιού μέσα στις καλοκαιρινές μας νύχτες.τι όμορφο να νιώθει κανείς πως υπάρχουν άνθρωποι γύρω του όπως κι εσύ.

καληνυχτα σ ευχαριστούμε

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

τι ομορφο να νιωθω κι εγω οτι δεν ειμαι μονη οταν υπαρχουν κι αλλοι σαν εμενα οπως εσυ...