Τρίτη 24 Ιουνίου 2008

ΣΟΥ ΜΙΛΟΥΣΑ...


Μιλουσα για μαγεια...
μαγικες στιγμες γεματες αρωματα...
λογια κρυφα να τ'ακουει μονο η νυχτα...
χαδια ποθητα κι ονειρεμενα...
μιλουσα για συναντησεις και οχι συμπτωσεις...
μιλουσα για φανταστικα ταξιδια μακρια απο καθε απαγορευση...
μιλουσα για αυτονοητα ανεκλπηρωτα...
μιλουσα για αιωνια αγαπη...
αγαπη που δεν τρομαζει στον φοβο,τον χρονο,την αποσταση...
μιλουσα για προηγουμενες ζωες και για επομενες...
μιλουσα για θαλασσες..αστερια..ανεμους..
και για νυχτες..μιλουσα πολυ για νυχτες...
για τις νυχτες μου μακρια απο σενα...
για τις νυχτες που περιμενα να κοιμηθουν οι ανθρωποι...
να φορεσω τα φτερα μου και να ερθω...
να πεταξω μονο για να δω ενα χαμογελο ακουμπωντας τα χειλη μου στα δικα σου...
να κλεψω αλλη μια στιγμη...
μιλουσα...αλλα δεν ξερω πια αν με ακουγες η' ειχες αποκοιμηθει...

3 σχόλια:

Unknown είπε...

να ι αδα μου , είμαι σίγουρος πως μαθαίνω από σένα ότι έκρυβε από φόβο η καρδιά μου.σ ευχαριστώ για ολα πάλι και πάλι και πάλι και όταν ετοιμάσεις την τσάντα σου,mail me..για την ζωή μας ρε γαμώτο !

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

αν επρεπε η δικη μου καρδια να ποναει για να μαθει καποια αλλη τι εκρυβε μεσα της..τοτε ειχε σκοπο ο πονος μου ...εγω σε ευχαριστω για ολα οσα νιωθεις και μοιραζεσαι μαζι μου...

Ανώνυμος είπε...

Ομορφα λογια ψυχης πονεμενη μου καρδια... κουραγιο.