Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΞΙΛΕΩΣΗ...


δωσε μου μια λεξη...μια οποιαδηποτε λεξη κι εγω θα σου την στολισω...
πες μου τον πονο σου,οποιος κι αν ειναι κι εγω θα σου τον απαλυνω...
αφησε σε μενα τον μαυρο σου πινακα και θα σου τον γεμισω λευκες κουκιδες...
ετσι η νυχτα σου θα εχει πλεον αστερια...
αυτο ξερω να κανω...
ισως και να ειναι ο σκοπος μου εδω...
ισως και να ειναι αυτοσκοπος...
μπορει..λεω μπορει να ψαχνω ενδομυχα την δικη μου εξιλεωση μεσα απο ολο αυτο...
εσυ παντως χαμενος δεν θα βγεις...
εγω παλι μπορει...
αλλα δεν βαριεσαι...στο κατω κατω πρεπει να εχω και κατι να κανω...

4 σχόλια:

xristos είπε...

Διαβάζω για τρίτη φορά τις αναρτήσεις σου,και πάντα κάτι καινούργιο ανακαλύπτω , μπράβο σου

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

xristo ειλικρινα σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια..ειναι ωραιο κατι δικο σου να αγγιζει και καποιον αλλο!ευχαριστω και παλι

The Gasbird Familly είπε...

Οτι κάνεις τόσο όμορφα και με τόση αγάπη και ανιδιοτέλεια γιά τους άλλους , κάντο το και γιά τον εαυτό σου...Καλώς μας όρισες!!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

gasbird καλως σας βρηκα!τιμη μου που αποφασισες να παραμυθιαστεις κι εσυ μαζι μου!!!σε ευχαριστω πολυ....